Istoria Aflofarm
Compania noastră a fost fondată în 1989 sub numele Aflopa. De atunci, compania a urcat în clasamentul farmaceutic în fiecare an pentru a deveni în cele din urmă liderul pieței de produse fără prescripție din Polonia începând cu anul 2012.
Aflați despre creșterea uneia dintre cele mai mari companii farmaceutice din Polonia
1989
Știați că...
În 1991, compania investește fondurile inițiale în producția de medicamente și produse farmaceutice. La sfârșitul anului 1991, Ministerul Sănătății și Bunăstării a eliberat o licență pentru producerea primei formule, Mentho-Paraffinol. Laboratorul Galen a lansat producția într-un spațiu închiriat în Ksawerów.
1991
1994
1995
Știați că...
Fabrica de medicamente din Rzgów a fost inaugurată în decembrie 1994 cu o capacitate de producție de 1 milion de cutii pe lună. Conceptul de construcție s-a bazat pe bunele practici de fabricație (GMP) ale industriei farmaceutice inovatoare. Astăzi, fabrica este specializată în producerea de produse in formă lichidă (inclusiv siropuri și suspensii).
1998
1999
Știați că...
Astăzi Aflofarm deţine până la 123 de medicamente fără prescripție și 30 de medicamente cu prescripție. Aceasta face ca Aflofarm să fie unul dintre cei mai mari producători polonezi de medicamente.
2001
Știați că...
Astăzi Aflofarm deţine până la 123 de medicamente fără prescripție și 30 de medicamente cu prescripție. Aceasta face ca Aflofarm să fie unul dintre cei mai mari producători polonezi de medicamente.
2001
2005
2006
2010
2012
2013
2016
Știați că...
Ori de câte ori lansăm produse noi, facem acest lucru în beneficiul consumatorilor. Printr-o analiză atentă a pieței, ne străduim să le oferim un plus de valoare pe lângă soluția problemei lor. Diohespan, de exemplu, a fost primul produs din Polonia care conține 1000 mg diosmină pentru a permite reducerea numărului de comprimate luate. Pentru mai multe informații despre produsele inovatoare ale Aflofarm, vă rugăm să faceți clic pe tabul Cercetare&Dezvoltare.
Știați că...
Introducerea citizinei ca medicament fără prescripție și implementarea unei campanii largi de publicitate pentru produsul nostru au produs o creștere semnificativă a consumului de citizină în Polonia și, probabil, a fost principalul motiv pentru care 500.000 de oameni au renunțat la fumat între 2013 și 2014 (W. Zatonski, M. Zatonski) . Cercetările arată că începând cu 2005 citizina a fost utilizată de către 2,6 milioane de persoane, adică aproximativ 30% dintre fumători (Tutka, Wahl, Dąbrowa, Błażej).